Taustast enne lugemist

Antud blogis esinev tekst on inspireeritud rollimängust.

Kes: Kapten Alaya Engel
Kus: Mööda Linnuteed.
Millal: 67101 67871 67872 Peale Maad
Kellega: Sapiensist biokeemik Rymon Mesonesi ja tema inimkatseid üle elanud noorema õe Maraga. Üksi
Miks: Leidmaks vana hequrade tulnuktsivilisatsiooni ja saamaks vastuseid elu, aja ja olemuse küsimustele.

Füüsikud ja loogikahullud on teretulnud kuni nad liiga valjult pead vastu seina ei tao.

Monday, May 28, 2012

27.01.67.872AE

07.12 Ärkasin veidra mõttega. Järsku mind jääti elama sest nad ei julgenud mind rünnata? Järsku olen ma neist tugevam. Lihtsalt kogenematu. Kuidas ma seda kindlaks saan teha? Ma pean üks päev taaskord potentsiaalse energia mõõtjat lähemalt uurima - eelmisel korral sain ma Mara poolt vahele segatud.

No comments:

Post a Comment